Altijd klanten in de wachtrij

Geen enkele onderneming kan geldzorgen gebruiken. Je wilt altijd klanten in de wachtrij hebben staan, zodat je jouw omzetdoelen behaalt. Gegarandeerd.

Schrijf je nu in voor een gratis masterclass

Let op: bestaande klanten gaan altijd voor. Vanwege de beperkte tijd zijn dit jaar nog maar een paar plaatsen beschikbaar. Die gaan hard, want veel bedrijven willen hun omzetdoel veiligstellen.

Het Ultieme Recept

 

Toen ik jaren geleden voor mezelf begon, verkocht ik mijn uren aan een klein aantal klanten. Dat liep al snel uit de hand. Ik werd veel vaker gevraagd dan ik tijd had. Maar waar kwam dat eigenlijk door?

Al snel werd ik wekelijks gebeld voor nieuwe opdrachten. Ik had zo’n 4 klanten per jaar nodig waardoor ik eenvoudig onder de pannen was. Dit bracht een aantal enorme onverwachte voordelen met zich mee. Daar vertel ik je in de training meer over. Dit is namelijk Het Ultieme Recept.

Ik vond het ontzettend leuk om nieuwe klanten binnen te halen. Nog steeds trouwens ;-). Het geeft me een kick als het recept keer op keer weer blijkt te werken.

Ik ben Auke Roelevink, marketing- en salesspecialist. Ik help mkb-bedrijven met het behalen van omzetdoelen, zodat ze in dezelfde luxepositie terechtkomen. 

Het is een recept. Als je een recept volgt, volgen de resultaten die je wilt hebben. Gegarandeerd. In de training delen we dit recept met je

Vergelijk het met het bakken van een taart. Als je het recept van je moeder of oma precies volgt, krijg je dezelfde taart als degene waarvan je vroeger zo van zat te smullen. Let op: dan moet het recept wel compleet zijn. Anders zijn de resultaten anders. Hier gaat het bij de meeste bedrijven mis. 

 

Profiel foto Auke Roelevink

Auke Roelevink

Datagedreven Marketing en Sales Specialist bij Sitesmid.nl

Situaties die we bij veel bedrijven zien:

M

Te lage prijzen of marges

Je werkt je de pleuris, maar aan het einde van de maand blijft er niks over.

M

Te weinig conversie op de website

Het idee van een website is dat bezoekers daar doen wat jij wilt. Wat als dat niet lukt?

M

Te weinig omzet of teveel kosten

Je hebt je cijfers niet op orde. Dit is net zo gevaarlijk als rijden met een blinddoek om. 

M

Geld kwijt aan zeikklanten

Klanten die nooit tevreden zijn – wat je ook voor ze doet – kosten veel tijd en geld.

M

Nog geen nieuwe klanten

Het is niet slim om pas na te denken over nieuwe opdrachten als de nood hoog is.

M

Vage marketing-resultaten

Zonder ijzersterke een meetbare marketingstrategie doe je maar wat.

M

Techniek die niet meewerkt

Techniek moet in je voordeel werken. Niet eindeloos veel tijd en energie kosten.

M

Geen specialistische kennis

Nooit alles zelf doen! Iemand die je wijst op game changers bespaart je 80% van je tijd. 

M

Te weinig gesloten deals

Niet – of te laat – achter deals aangaan kost je tonnen of zelfs miljoenen aan omzet. 

Hark die deals binnen

 

Bij ongeveer 10% van je leads en klanten maak je de grootste kans op (vervolg)omzet. Weet jij wie dat zijn? Bijna geen enkele tool kan dit meten. Wij hebben hier aanvullende software voor ontwikkeld, waardoor dit inmiddels wel mogelijk is. De partij die het eerste in gesprek is met een (potentiële) klant heeft 50% kans om de order te winnen. Wanneer er nog een 2e en 3e partij in gesprek zijn, moeten zij de overige percentages delen. Er bestaat natuurlijk ook een kans dat een order helemaal niet wordt vergeven. Dit alles wil je voor zijn. Hieronder zie je een klant die eerder in contact komt met klanten en daardoor 74% van de deals binnenhaalt. 

Analyse sales automation

De persoonlijke benadering van Sitesmid is geweldig. Ze reageren snel.

Ik ben eigenaar van Qees.nl. Qees levert een afdeling personeelszaken aan mkb-ondernemers. We hadden een beperkte communicatie met klanten en prospects. Veel handmatige berichten.

Nu is dat heel anders. We hebben veel meer geautomatiseerde campagnes. Niet alleen om met prospects te communiceren. Ook communicatie met klanten verloopt beter. Dat levert omzet op. 

De persoonlijke benadering van Sitesmid is geweldig. Ze reageren snel en weten je direct antwoord te geven op al je vragen. Sitesmid levert de software van ActiveCampaign en voegt daar persoonlijke service en hulp aan toe. Ik kan het van harte aanbevelen. Ze denken met je mee, ook buiten de geleverde diensten om. Top!

Lambert Becks

Manager, Qees

Trek klanten aan die je blij maken

 

De ene klant is de andere niet. Je hebt klanten die veel meer geld aan je willen besteden en nooit klagen. Zolang je goed werk levert, blijven ze je graag betalen. Ook voor vervolgopdrachten. Aan de andere kant heb je in elke markt klanten waar altijd geld achteraan moet en die nooit tevreden zijn. Hoe ver je ook gaat, ze hadden nog nét wat meer verwacht. Je raadt het al, deze klanten wil je niet hebben. Ze zorgen dat je met verlies afsluit. Je gunt ze de concurrentie.

Met ons recept kun je voorspellen welke leads in de toekomst slechte klanten worden. Dat doen we met data. We hebben een verband ontdekt waarmee we veel kunnen voorspellen, nog voordat iemand klant wordt. Ons recept scheelt je een hele hoop winst én kopzorgen. Die zijn voor de concurrentie! 😉

Tevreden klanten

Altijd nieuwe klanten in de wachtrij

Geen enkele onderneming kan geldzorgen gebruiken. Je moet altijd klanten in de wachtrij hebben, zodat je jouw omzetdoel behaalt. Gegarandeerd.

Schrijf je nu in voor een gratis masterclass

 Let op: bestaande klanten gaan altijd voor. Vanwege de beperkte tijd zijn dit jaar nog maar een paar plaatsen beschikbaar. Die gaan hard, want veel bedrijven willen hun omzetdoel veiligstellen.

  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.
  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.
  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.

Conversie verhogen

 

Eén van de simpelste manieren om meer winst te maken, zit hem in het verhogen van conversie. Dat betekent dat je online meer bezoekers omzet in leads en klanten. Elke conversiestap wil je optimaliseren. Let daarmee wel op de kwaliteit van de conversie. Dat wordt meestal vergeten. Klanten die niet bij je passen, wil je namelijk wegfilteren. Ons recept helpt je bij het maximaliseren van je conversie zonder dat de kwaliteit naar beneden gaat. Sterker nog: meestal wordt die zelfs een stuk beter. 

Conversie verhogen

De ondersteuning die Auke biedt, leek me meteen ideaal. Ik heb inmiddels dankzij Sitesmid een goedlopende funnel.

Ik ben Ester Wiemer. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Met mijn online platform Gezond zonder gedoe, inspireer ik ouders om gezond te eten met het hele gezin op zo’n manier dat het leuk blijft. Dus zonder gedoe.

Ik werkte eerst samen met iemand en we maakten samen gebruik van ActiveCampaign, maar veel begreep ik er niet van en ik deed er ook vrij weinig mee. Toen ik in mijn eentje verder ging, was ik op zoek naar een manier om snel handig te worden in ActiveCampaign.

De Nederlandse ondersteuning die Auke biedt, leek me daarom meteen ideaal. Ik heb inmiddels dankzij Sitesmid een goedlopende funnel, diverse automations lopen en ontdek nog steeds alle mogelijkheden die er zijn.

Ik vind het superfijn dat ik altijd heel snel antwoord heb als ik een vraag heb of ergens mee zit. Als je ergens tegenaan loopt, wil je het liefst zo snel mogelijk weer verder kunnen.

Wat ook heel fijn is, dat als je iets ingewikkelds hebt, Auke de tijd neemt voor een videogesprek waarin hij je nog beter kan helpen.

Ik heb Sitesmid al meerdere keren aanbevolen! Ik vertel dan hoe tevreden ik ben met de ondersteuning die erbij zit en dat online omzet generen voor iedereen te doen is. Ik weet nu dat het een vak is. Dankjewel Auke!

Ester Wiemer

Eigenaar, Gezond zonder gedoe

Met minder moeite meer sales

 

In ons recept zit een verrassend eenvoudige manier inbegrepen waardoor je moeiteloos sales binnenhaalt. We hebben klanten die rond de 80% van de Sales qualified leads als klant krijgen. Een enorm percentage. 

Je hoeft ook niet meer te verkopen aan deze leads. Dat werkt heeft het recept al gedaan. Deze mensen hebben onbewust al lang besloten dat ze klant willen worden. Je moet ze alleen nog vinden en converteren. Ze hebben namelijk nog een aantal vragen en misschien nog een aantal bezwaren. Wanneer je die beantwoordt en drempels wegneemt, is de sale binnen. Zo kan iedereen verkoper worden. 😉

Automation die sales binnenhaalt

Altijd nieuwe klanten in de wachtrij

Geen enkele onderneming kan geldzorgen gebruiken. Je moet altijd klanten in de wachtrij hebben, zodat je jouw omzetdoel behaalt. Gegarandeerd.

Schrijf je nu in voor een gratis masterclass

 Let op: bestaande klanten gaan altijd voor. Vanwege de beperkte tijd zijn dit jaar nog maar een paar plaatsen beschikbaar. Die gaan hard, want veel bedrijven willen hun omzetdoel veiligstellen.

  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.
  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.
  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.

Leads zaaien = omzet oogsten

 

In mijn jeugd heb ik al geleerd hoe belangrijk het is om te zaaien als je ook wilt oogsten. Wil je graag een appelboom in je tuin? Dan moet je toch echt een zaadje of boompje planten voordat je appels kunt eten. Logisch. Dat geldt niet alleen voor het binnenhalen van voldoende omzet. Eigenlijk voor alles. In de gratis training vertel ik je precies wat ik hiermee bedoel en hoe ik het zelf geleerd hebt. Zo leer je me meteen een stuk beter kennen.

Leads zaaien = omzet oogsten

Ik hoef me geen zorgen meer te maken over de technische implementatie. Dat levert me extra klanten op!

Ik ben Els Tijs en werk als zelfstandige op het gebied van Online Marketing met een specialisatie op Marketing Automation. We werken voor meerdere klanten samen aan grote projecten.

We zijn gaan samenwerking met het implementeren van ActiveCampaign bij meerdere klanten. Het meest positieve aan onze samenwerking, is voor mij dat ik mij geen zorgen meer hoef te maken over de technische implementatie.

Dit maakt dat ik met vertrouwen met de klant kan communiceren dat ‘technisch alles geregeld wordt’. Hierdoor heb ik extra projecten binnen kunnen halen welke anders niet gelukt waren. Zelf heb ik namelijk minder affiniteit met de technische kant, dus het is erg fijn dat ik dit bij Sitesmid neer kan leggen.

Daarnaast denk je door je technische achtergrond ook vaak een stap verder: niet alleen het versturen van de mail is essentieel maar ook zorgen dat deze daadwerkelijk aankomt is erg belangrijk. Deze deliverability neem je ook altijd mee in de inrichting van het account. Iets wat bijna iedereen vergeet.

Wat ik daarnaast erg fijn vindt, is dat we goed kunnen brainstormen over hoe we voor de klant het e.e.a. zo optimaal mogelijk kunnen inrichten. Als het behalen van een bepaald omzetdoel de norm is, dan bekijken we alle middelen en stippelen we op deze manier de strategie uit voor de klant zodat dit doel ook behaald wordt.

Door op deze manier samen te werken kunnen we de klant een beter rendement bezorgen.

Ik zou de dienstverlening van Sitesmid zeker aanbevelen. Het contact is professioneel en oplossingsgericht. We kunnen brainstormen over hoe issues het beste op te lossen, maar kunnen ook efficiënt de werkzaamheden bij elkaar neerleggen.

Els Tijs

Eigenaar, Marketing by Els

Gegarandeerd je omzetdoel halen… Kan dat?

 

We snappen heel goed dat je hieraan twijfelt. Je bent niet de enige. Maar we kunnen je geruststellen. Het is zeker mogelijk. Daarvoor hebben we juist het recept ontwikkeld. Als je dit volgt, dan volgen de resultaten. GegarandeerdHet recept voorspelt en controleert. En je hebt genoeg tijd om bij te sturen als dat nodig is.

Het recept waardoor je omzetdoelstelling behaald wordt

Onmogelijk om jou niét in te schakelen

 

Bij Sitesmid leveren we de tools, technische ondersteuning en monitoring die je nodig hebt om met emailmarketing je gedroomde omzetdoel te behalen. Jij schrijft de content – of laat die door ons schrijven – en wij zorgen voor een slimme funnel die is gebaseerd op sterke, psychologische principes. Die werken we uit met behulp van ActiveCampaign. Doel: het jouw klanten praktisch onmogelijk maken om je niét in te schakelen. Tijdens een belafspraak kunnen we bepalen of Sitesmid jouw onderneming vooruit kan helpen. Je kunt ook eerst een gratis masterclass volgen als je meer over ons en over het onderwerp wilt weten.

Je omzetdoel gegarandeerd behalen

Ik ben overtuigd en wil één van de
laatste belafspraken aanvragen

Altijd voldoende klanten in de wachtrij. Nooit meer geldzorgen. Je omzetdoelen behalen. Het kan!

Let op: bestaande klanten gaan altijd voor. Vanwege de beperkte tijd zijn dit jaar nog maar een paar plaatsen beschikbaar. Die gaan hard, want veel bedrijven willen hun omzetdoel veiligstellen.

  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.
  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.
  • Voer een getal tussen 1 en 1000000 in.